Rood paarse knoop tas

Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn vorige blog heb ik onlangs weer een tas gemaakt. Dit keer een verbeterde versie dan die van mijn tastutorial.

Als eerste is deze knoopbaar en heeft hij dus geen ringslingringen. Ook heeft de tas aan de onderkant van de achterkant twee lussen zodat je hem ook als een rugtas kunt dragen. En, de afwerking is gewoon net wat mooier. Zo heeft deze tas boven aan de binnenvakjes ook biaisband. En zoals jullie kunnen zien is de tas in het rood en paars. Laat paars nou net mijn lievelingskleur zijn!
Hieronder een paar detailfoto's










Reacties

Saartje zei…
Wow wat is hij leuk geworden zeg!
Ik ga eens kijken of het me ook lukt deze te maken, met behulp van je tastutorial en deze foto's :)
Wientje zei…
Laat je het eindresultaat zien? zou ik erg leuk vinden.
Voor deze versie moet je de band langer maken (je hebt genoeg nodig om te kunnen knopen) en 3 meter biaisband.
Veel plezier met naaien!